TARA JOVANOVIĆ

Avtorski projekt pravljicah.si z razstavami »Kdo pravi, da so pravljice samo za otroke?« razvija že od leta 2016 dalje. V povezavi z njim pri njegovem razvoju vključuje različne veje družboslovja in v ospredje projekta postavlja nauk zgodb, ki ga razkriva v sodelovanju z gostujočimi avtorji.

Pravljicam in njihovim naukom se je posvečala med delom v Mestni knjižnici Kranj, kjer je sodelovala pri izvajanju programa Pravljična sredica, ter v društvu za Vseživljenjsko učenje Koda življenja, kjer jih še danes pripoveduje otrokom. Pri razvoju projekta v izbranih literarnih delih odkriva in interpretira modrosti, ki se prikazujejo v zapletih in razpletih ti pa največkrat govorijo o povezanosti narave s človekom.

Kot avtorica sodobnega nakita je februarja 2016 z objektom Zapestnica za Julijo sodelovala na razstavi Prešernova muza skozi sodobne oblikovalske in fotografske interpretacije galerije Hiša na koncu tunela. V prvi fotografsko-oblikovalski razstavi je sodelovala z objekti nakita iz Miyuki elementov, v letu 2017 pa z izdelki iz srebra. Pri oblikovanju sledi različnim pristopom izdelave in tradicionalnim tehnikam pod mentorstvom srebrokovača Huberta Široke.

NINA TOMAŽIN

Med podiplomskem študijem oblikovanja tekstilij in oblačil na Naravoslovnotehniški Fakulteti se  je kot del oblikovalskega kolektiva Young@Squat predstavila na nekaj domačih in tujih tednih mode. Leta 2012 so prejeli nagrado Trend in med drugim razstavljali v Londonu. Oblikovanje oblačil je do konca študija zamenjala za izdelovanje nakita iz recikliranih materialov, obe obliki izražanja pa sta še vedno del njenega ustvarjanja, vendar je v zadnji letih prevadala ljubezen do risanja, ki jo kot hobi spremlja celo življenje. Leta 2011 se mu je ponovno intenzivno posvetila in mu skozi leta posvečala vedno več pozornosti, riše predvsem intuitivno, zato velikokrat ne ve od kje vse prihajajo imaginarna bitja in podobe, ki jih riše. V zadnjem času so se pojavile tudi bolj abstraktne energetske oblike in portreti, v  risbah pa se občasno pojavljajo tudi sledi modnih skic, predvsem v oblačilih, vzorcih in teksturah na njih. Njene ilustracije so bile del razstave tekstilij v Slovenskem Etnografskem Muzeju, svojo prvo samostojno razstavo z naslovom Jezik Vesolja v Stolpu Škrlovec si je delila z Domnom Logarjem na kateri sta avtorja svoja dela povezala v izbranih barvah in vsak po svoje interpretirala svojo vizijo Vesolja. Leta 2017 je bila del razstave Zgodbe pravtako v Stolpu Škrlovec kjer je zaradi svoje povezanosti z mitologijo in pravljičnimi bitji postala gostjujoča avtorica ilustracij v projektu V pravljicah.si in bo s svojimi likovnimi deli o Zlatorogu in Ajdovski deklici prvič sodelovala v njegovih aktivnostih.

MIHA MALLY

Umetniško udejstvovanje na profesionalni ravni začne leta 2005 kot
slikar za SokratArt, vmes riše stripe (StripBurger), od 2007
fotografira za Kino Šiška, Jupiter, revijo Študent, Mercator,
Collegium, Slovenske železnice, SNG opera in balet, Pekarna Grosuplje,
STO, …
Snema, fotografira in montira za Studio Arkadena, DigitalStudio, Kanal A, VPK, …
Na festivalu Tresk 2011 zmaga na natečaju za najboljšo koncertno
fotografijo leta in razstavlja na dveh skupinskih razstavah najboljših
fotografij dogodkov v KinoŠiška. Fotografijo ‘Generacija X’ iz
končnega izbora natečaja Magnum leta 2012 uvrstijo v stalno zbirkov
Muzeja(ev) Ljubljana. Leto kasneje, v samostojni fotografski razstavi
programa KinoŠiška – Kralj Sveta, v seriji fotografij predstavi
karakterje lokalne aktualne scene, kot kralje svojega sveta, v
njihovih življenjskih okoljih.
V sodelovanju z agencijo NeaCulpa in z VPK-jem za Slovensko turistično organizacijo (STO) in Turizem Ljubljana snema in fotografira za predstavitev programa in storitev.
Od 2014 je uradni fotograf programa Ljubljanskega gradu, kjer
dokumentira dogodke in fotografira za promocijske oglase.
Deluje kot predsednik društva za vizualne umetnosti ‘Bastart’, ki se
ukvarja z izdelavo umetniških in promocijskih videov in fotografij v
lastni produkciji.

UNA IZA GRANDOVEC

V projektu ne sodeluje prvič. Že leta 2016 je kot model predstavljala lik Zale iz Povodnega moža, ki jo je za razstavo “Kdo pravi, da so pravljice samo za otroke?” v objektiv ujela fotografinja Tjaša Eledhwen, leto kasneje pa je v izvedbi fotografij legend o Zlatorogu in Ajdovski deklici upodobila lik Jerice. V letu 2017 je bila model za dizajne tekstilij in oblačil kolekcije Animala, ki jo je za 5. mednarodni festival likovnih umetnosti v Kranju pripravila oblikovalka Jana Seliškar. 

Letos bo v okviru razstave “Kdo pravi, da so pravljice samo za otroke?” sodelovala z literarnim delom, kjer bo legendo o Zlatorogu in Ajdovski deklici interpretirala na sodoben način, ponovno pa se bo predstavila v fotografski zgodbi Mihe Mallyja z vlogo lika Yerice.

V svojem literarnem delu gostujoča avtorica razvije nauk o pasteh pohlepa, nevarnosti teka za neuresničljivim ciljem in zaslepljenosti človeka. Ker jo zanima književnost, je sprejela izziv in se odločila, da se bo sama preizkusila v pisanju sodobnih kreativnih tekstov.  

Close Menu