TARA JOVANOVIĆ
Avtorski projekt V pravljicah.si z razstavami »Kdo pravi, da so pravljice samo za otroke?« razvija že od leta 2016 dalje. V povezavi z njim pri njegovem razvoju vključuje različne veje družboslovja in v ospredje projekta postavlja nauk zgodb, ki ga razkriva v sodelovanju z gostujočimi avtorji.
Pravljicam in njihovim naukom se je posvečala med delom v Mestni knjižnici Kranj, kjer je sodelovala pri izvajanju programa Pravljična sredica, ter v društvu za Vseživljenjsko učenje Koda življenja, kjer jih še danes pripoveduje otrokom. Pri razvoju projekta v izbranih literarnih delih odkriva in interpretira modrosti, ki se prikazujejo v zapletih in razpletih ti pa največkrat govorijo o povezanosti narave s človekom.
Kot avtorica sodobnega nakita je februarja 2016 z objektom Zapestnica za Julijo sodelovala na razstavi Prešernova muza skozi sodobne oblikovalske in fotografske interpretacije galerije Hiša na koncu tunela. V prvi fotografsko-oblikovalski razstavi je sodelovala z objekti nakita iz Miyuki elementov, v letu 2017 pa z izdelki iz srebra. Pri oblikovanju sledi različnim pristopom izdelave in tradicionalnim tehnikam pod mentorstvom srebrokovača Huberta Široke.
NINA TOMAŽIN
Med podiplomskem študijem oblikovanja tekstilij in oblačil na Naravoslovnotehniški Fakulteti se je kot del oblikovalskega kolektiva Young@Squat predstavila na nekaj domačih in tujih tednih mode. Leta 2012 so prejeli nagrado Trend in med drugim razstavljali v Londonu. Oblikovanje oblačil je do konca študija zamenjala za izdelovanje nakita iz recikliranih materialov, obe obliki izražanja pa sta še vedno del njenega ustvarjanja, vendar je v zadnji letih prevadala ljubezen do risanja, ki jo kot hobi spremlja celo življenje. Leta 2011 se mu je ponovno intenzivno posvetila in mu skozi leta posvečala vedno več pozornosti, riše predvsem intuitivno, zato velikokrat ne ve od kje vse prihajajo imaginarna bitja in podobe, ki jih riše. V zadnjem času so se pojavile tudi bolj abstraktne energetske oblike in portreti, v risbah pa se občasno pojavljajo tudi sledi modnih skic, predvsem v oblačilih, vzorcih in teksturah na njih. Njene ilustracije so bile del razstave tekstilij v Slovenskem Etnografskem Muzeju, svojo prvo samostojno razstavo z naslovom Jezik Vesolja v Stolpu Škrlovec si je delila z Domnom Logarjem na kateri sta avtorja svoja dela povezala v izbranih barvah in vsak po svoje interpretirala svojo vizijo Vesolja. Leta 2017 je bila del razstave Zgodbe pravtako v Stolpu Škrlovec kjer je zaradi svoje povezanosti z mitologijo in pravljičnimi bitji postala gostjujoča avtorica ilustracij v projektu V pravljicah.si in bo s svojimi likovnimi deli o Zlatorogu in Ajdovski deklici prvič sodelovala v njegovih aktivnostih.
MIHA MALLY
Umetniško udejstvovanje na profesionalni ravni začne leta 2005 kot
slikar za SokratArt, vmes riše stripe (StripBurger), od 2007
fotografira za Kino Šiška, Jupiter, revijo Študent, Mercator,
Collegium, Slovenske železnice, SNG opera in balet, Pekarna Grosuplje,
STO, …
Snema, fotografira in montira za Studio Arkadena, DigitalStudio, Kanal A, VPK, …
Na festivalu Tresk 2011 zmaga na natečaju za najboljšo koncertno
fotografijo leta in razstavlja na dveh skupinskih razstavah najboljših
fotografij dogodkov v KinoŠiška. Fotografijo ‘Generacija X’ iz
končnega izbora natečaja Magnum leta 2012 uvrstijo v stalno zbirkov
Muzeja(ev) Ljubljana. Leto kasneje, v samostojni fotografski razstavi
programa KinoŠiška – Kralj Sveta, v seriji fotografij predstavi
karakterje lokalne aktualne scene, kot kralje svojega sveta, v
njihovih življenjskih okoljih.
V sodelovanju z agencijo NeaCulpa in z VPK-jem za Slovensko turistično organizacijo (STO) in Turizem Ljubljana snema in fotografira za predstavitev programa in storitev.
Od 2014 je uradni fotograf programa Ljubljanskega gradu, kjer
dokumentira dogodke in fotografira za promocijske oglase.
Deluje kot predsednik društva za vizualne umetnosti ‘Bastart’, ki se
ukvarja z izdelavo umetniških in promocijskih videov in fotografij v
lastni produkciji.
UNA IZA GRANDOVEC
V projektu ne sodeluje prvič. Že leta 2016 je kot model predstavljala lik Zale iz Povodnega moža, ki jo je za razstavo “Kdo pravi, da so pravljice samo za otroke?” v objektiv ujela fotografinja Tjaša Eledhwen, leto kasneje pa je v izvedbi fotografij legend o Zlatorogu in Ajdovski deklici upodobila lik Jerice. V letu 2017 je bila model za dizajne tekstilij in oblačil kolekcije Animala, ki jo je za 5. mednarodni festival likovnih umetnosti v Kranju pripravila oblikovalka Jana Seliškar.
Letos bo v okviru razstave “Kdo pravi, da so pravljice samo za otroke?” sodelovala z literarnim delom, kjer bo legendo o Zlatorogu in Ajdovski deklici interpretirala na sodoben način, ponovno pa se bo predstavila v fotografski zgodbi Mihe Mallyja z vlogo lika Yerice.
V svojem literarnem delu gostujoča avtorica razvije nauk o pasteh pohlepa, nevarnosti teka za neuresničljivim ciljem in zaslepljenosti človeka. Ker jo zanima književnost, je sprejela izziv in se odločila, da se bo sama preizkusila v pisanju sodobnih kreativnih tekstov.
DAVID BOLE
Samouk, ki ga že celo življenje lovi oblikovanje, leta 2008 pa ga ujame fotografija. Fotografsko, snemalno in kreativno kariero razvije leta 2011 pod okriljem medijske hiše Pro Plus – v vlogi kreativnega grafika sodeluje na področju izdelave animacij, režije in snemanja za zabavni program. Snema in grafično oblikuje za oddaje Slovenija ima Talent, Zvezde plešejo, Masterchef Slovenija, Gostilna išče šefa, Štartaj Slovenija, Trdoglavci, Na terapiji ter Big Brother.
Od leta 2014 poleg snemalne kariere deluje tudi samostojno kot fotograf, oblikovalec, režiser in montažer pod okriljem lastnega podjetja UNE Multimedijske storitve in tesnim sodelovanjem s Slabimi Scenami. Oblikuje in izdela elemente celostne grafične podobe, video spote, promo videe in animacije za naročnike Anže Kopitar, Bine Volčič, Siddharta, Muff, Zlatko, Akrapovič, Tattoo care, Sigma, T.M.S. Crew ter SNG opera in balet. V vlogi location scouta in gripa sodeluje s podjetjema Bas production d.o.o. in MB Grip d.o.o. kjer dela za različne blagovne znamke, kot so Toyota, Škoda, Bosch, Mercator ter Lexus. Snema pa tudi za domače in tuje filme.
Leta 2018 pa ga zajame podjetje EKWB, kjer kot marketing specialist dela kreativno vsebino in industrijsko oblikuje. Združuje kombinacijo projektiranja, umetnosti in znanosti.
Leta 2013 prejme nagrado za MTV (Best music video) T.M.S. crew – Moj krog, 2017 za Media marketing – najboljša marketinška akcija, v okviru projekta Štartaj Slovenija prejme še nagrade Srebrni WARC innovation award in Velika nagrada SOF, večkrat zapored zmaga na natečaju Luža v kategoriji najboljše fotografije, leta 2019 pa prejme tudi nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za inovativni video.
MARUŠA PINTAR
Oblikovanje, dizajn in ustvarjanje je del njenega vsakdana. Svojo pot na oblikovalskem področju je začela leta 2010 s Srednjo oblikovno šolo v Ljubljani, kjer se je usmerila v industrijski dizajn. Šolanje je nadaljevala na Fakuteti za dizajn, smer notranja oprema, in pridobila naziv diplomirana dizajnerka. Leta 2016 je svoje študijske kompetence dopolnjevala v Angliji, kjer je študirala printane tekstilije na Leeds Arts University. V času študija je opravljala prakso v arhitekturnem biroju OFIS v Ljubljani. Po končanem študiju leta 2017 pa je soustvarjala z notranjo oblikovalko pod imenom Duxa interier na projektih za zasebne stranke. Nekaj takih projektov na področju interiera je načrtovala tudi sama.
V letošnjem letu je ustvarila številne projekte v svojem domačem kraju, Bohinju. Zasnovala je celostno grafično in prostorsko podobo za trgovino Mica, izrisala ilustracije za tisk na majice ter naredila grafično podobo bohinjske ladje.
Uživa v delu na manjših projektih, ki so raznoliki in z zelo različnih področij oblikovanja, v katere vključuje ročna dela in risanje. Riše tudi v svojem prostem času, saj ji to predstavlja sprostitev in izražanje same sebe skozi ustvarjalnost.